Header Ads

Приберіть зі свого лексикону ці 3 слова, і ви зміцните своє здоров'я

Детільніше — в нашому матеріалі.

Loading...


Ми рідко замислюємося про вплив слів на наше психологічне і фізичне здоров'я і добробут у цілому. Люди не думають, що щоденно вживані слова мають якесь значення. Наприклад, як часто ви вживаєте слова «я», «мене» і «мені»? Ризикнемо припустити, що дуже часто, інформує Ukr.Media.
Але ось що цікаво — згідно з дослідженнями, пацієнти, які страждають від депресії, відрізняються постійним і надмірним вживанням займенників першої особи, таких як «я», «мене» і «мені».
Але давайте не будемо поспішати з висновками. Результати дослідження зовсім не припускають, що використання у своїй промові цих слів обов'язково призводить до депресії. Тим не менш важливо відзначити, що чим частіше пацієнти використовують ці слова у своєму лексиконі, тим більше підвищується ймовірність, що вже через вісім місяців у них з'являться симптоми депресії.
Під час дослідження було виявлено, що часте використання займенника першої особи однини тісно пов'язане з міжособистісними проблемами, які вчені називають «інтрузією», що охоплює неадекватну заяву про себе, пошуки чужої уваги і нездатність перебувати на самоті.
Чим замінити слова «я», «мене» і «мені»
Учасники експерименту, які використовували протилежні займенники кшталт «ми» і «нас», частіше за інших демонстрували «холодний» міжособистісний стиль спілкування, який зовсім не можна розцінювати як поганий. По суті, ця «холодність» характеризується як «функціональна» холоднокровність, яка допомагає задовольнити свої потреби, паралельно встановлюючи адекватні соціальні кордони для самозахисту.
Часте використання займенника першої особи множини («ми» і «нас») безпосередньо пов'язане з низькою вірогідністю розвитку депресивного стану і появи міжособистісної напруженості.
Автор дослідження Йоганнес Циммерман говорить: «Вживання людиною займенників першої особи однини підкреслює її як окрему особистість, а займенників першої особи множини — про її внесок у розвиток соціальних відносин».
Результати досліджень, опубліковані в 1990-х в «Журналі поведінкової медицини», кажуть про те, що висока частота використання займенників першої особи однини пов'язана ще й з підвищеною частотою серцево-судинних захворювань.
Як вже згадувалося раніше, дуже важливо пам'ятати про відсутність прямих доказів взаємозв'язку використання займенників однини і розвитку депресивних станів або міжособистісних проблем. Як сказав один з учених, така манера спілкування, скоріше, є свідченням того, якими люди бачать себе, і як вони звикли ставитися до оточуючих.
На платформі Blogger.